استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

پيام صادقيان که به گواه اکثريت کارشناسان جز استعدادهاي درخشان فوتبال ايران است در انتخاب بهترينهاي فوتبال ايران در فصلي که گذشت نتوانست از آندورانيک تيموريان پيشي بگيرد اما اين براي پيام پايان کار نيست و او قطعاً اهداف بزرگي در سر دارد.


در مراسم بهترينهاي ليگ هنگام معرفي بهترين بازيکن فصل هنگامي که آندو اسم خودش را شنيد دست پيام را هم گرفت تا اور را با خودش به جايگاه ببرد اين حرکت آندو نه تنها يک حرکت جوانمردانه بود بلکه پيام را هم به واکنش وا داشت و در همين رابطه صادقيان مي گويد: آندو بازيکن بزرگي است و حضور در 2جام جهاني و ليگ برتر انگلستان نشان دهنده اين حقيقت است اما او علاوه بر اينکه بازيکن بزرگي است بايد بگويم که روح بزرگي هم دارد و با حرکتي که در مراسم انجام داد اين را ثابت کرد.

هافبک تهاجمي پرسپوليس در ادامه مي گويد:از همه کساني که من را شايسته اين دانستند که جز بهترينهاي ليگ باشم و به اين مراسم دعوت شوم تشکر مي کنم،من اين را مي دانم که در ابتداي راه هستم و تا رسيدن به قله موفقيت بايد تلاش زيادي بکنم و مطمئن هستم که با کمک خدا و تلاش خودم و حمايت هواداران به هدفم که بازي در بالاترين سطح فوتبال جهان است مي رسم.

صادقيان جوان که حالا مثل با تجربه ها حرف مي زند در پايان مي گويد:هدف من موفقيت شخصي نيست و موفقيت تيمي اولويت من است، من بر اين باورم که موفقيت من در گرو موفقيت تيم است و اميدوارم در اين فصل با درايت آقاي دايي و حمايت هواداران بي نظيرمان و تلاش خود بازيکنان بتوانيم به مقامي که شايسته نام پرسپوليس است برسيم.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان